Medlemskap

Du behöver inte vara medlem för att spela tennis eller padel på Arvika Tennisklubb, men ett medlemskap ger flera fördelar. Förutom att stötta klubben erhåller du rösträtt på föreningsstämmor, lägre priser vid bokning av bana och andra medlemsrabatter. Välkommen som medlem!

Så blir du medlem

Du löser medlemskap och betalar direkt i klubbens bokningsystem MATCHi. Har du inget konto än börjar du med att registrera ett konto hos MATCHi. Sedan kan du lösa medlemskap här.

I undantagsfall går det även att betala till klubbens BankGiro eller via Swish men vi hänvisar i första hand till MATCHi.

Vill du lösa familjemedlemskap, kontakta oss på info@arvikatk.se.

Så förnyar du ditt medlemskap

1 januari varje år får du som är medlem ett meddelande från MATCHi att ditt medlemskap gått ut och att du kan förlänga medlemskapet direkt i MATCHi via kortbetalning. I meddelandet finns en länk att klicka på för att förnya medlemskapet. Markerar om du vill förnya medlemskapet för det nya året som senior- eller juniormedlem.

Familjemedlemskap betalas via faktura som mejlas ut ca 30 dagar före årskiftet.

Medlemsrabatt på hela Babolats sortiment!

Medlemmar i ATK får rabatt på alla Babolats produkter i klubbens Tennisshop.

Till babolat.se

Medlemsavgifter 2024

Senior 300 kr
Junior* 150 kr
Familj 450 kr

*Som junior räknas man t.o.m. året man fyller 18 år.